torstai 8. huhtikuuta 2021

Instagram videoiden kuvaaminen ja editointi

 Ensimmäiset videot blommalla

Olen nyt ollut työssäoppimassa Blomma Creatives:illa kolme viikkoa ja näiden viikkojen aikana olen oppinut jo paljon uutta. En ole ennen ollut tutustunut instagramin IGTV tai reels toimintoihin tai muutenkaan videoiden kuvaamiseen tai editointiin. Blommalla olen nyt kuvannut paljon erilaisia videoita ja olen kehittynyt nopeasti editoinnissa. 

Olen käyttänyt kuvaamiseen ihan puhelinta ja editoimiseen InShot nimistä videoeditointi applikaatiota. Olen täysin tyhjästä aloittanut ja mielestäni pärjännyt oikein hyvin. Olosuhteet kuvaamiseen (valotus enimmäkseen) eivät ole olleet ihan parhaita, mutta olen tehnyt parhaani kuitenkin. 

Uskon, että tulevien viikkojen aikana tulen tekemään vielä monia videoita. Työssäoppimiseni ehkä jopa tulee painottumaan niihin, eikä valokuvaukseen niinkuin alussa oletin. Tämä ei kuitenkaan haittaa, sillä videoiden tekeminen ja editointi on minulle enemmän kuin hyödyllistä. Osaan jo valokuvata ja videokuvaaminen olisi hyvä lisä taitoihini.

Ohessa yksi kuvaamani ja editoimani video, joka löytyy Blomman instatililtä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Korttien suunnittelu Blomma creatives:lle

  Korttien suunnittelu Sain Kristiinalta tehtäväksi suunnitella Blommalle kortti, jota voi myydä kaupassa tai antaa tilauksien kanssa mukaan...