sunnuntai 13. lokakuuta 2019

Arkea Halosella

Heips!

Olen nyt ollut Myllyn Halosella 4 viikkoa. Olen työskennellyt pääasiassa tämän paikan somistajan kanssa tiiviisti kahestaan eri visutehtävissä. Olen myös tehnyt paljon muitakin perusmyymälä tehtäviä eli siis hälyttäminen, hintalappujen laittaminen ja tavaroiden purkaminen onnistuu jo melkein täydellisesti. Samoin myös olen paljon siistinyt myymälää ja viikannut siististi vaatteita takaisin esille.
Aloitin kassan harjoittelun viimeviikon torstaina ja se alkaa jo sujumaan aika hyvin. Saan omat tunnukset ja rahat varmaan ensiviikolla, juuri kun on Halosen Hinta Haloo - kampanja, jännittävää!
Suurimmaksi osaksi olen tehnyt visuhommia parina somistajan kanssa, mutta olen saanut myös tehdä yksin alusta asti pari esillepanoa.

Tässä kuvia minun tekemistä esillepanoista: 






Yksikohtien kuva

Alusta asti minun tekemä esillepano

Alusta asti minun tekemä esillepano

Alusta asti minun tekemä esillepano

Heti toisella viikolla sain myös jo kokeilla pukea mallinukeille uudet vaatteet ja tänään sain vapauden valita takit myymälän kaikille nukeille ja pukea ne. Tämä siis luonnistuu aika hyvin jo - - > on myös tosi siistiä päästä stailaamaan ihan yksin!

Tässä nukkeja:

Juhlaasu miesmallinukella

Siistimpi arkiasu naismallinukella

Kasuaali arkiasu miesmallinukella
Kasuaali arkiasu naismallinukella

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Korttien suunnittelu Blomma creatives:lle

  Korttien suunnittelu Sain Kristiinalta tehtäväksi suunnitella Blommalle kortti, jota voi myydä kaupassa tai antaa tilauksien kanssa mukaan...