tiistai 10. joulukuuta 2019

Somesisällön tuottaminen Haloselle

FACEBOOK & INSTAGRAM(syyskuu-joulukuu)

1x päivässä (5krt viikossa) tehnyt somejuttuja 1-2h. Joskus ei ole ollut aikaa. Melkein joka päivä kirjannut omat ja kilpailijoiden seuraajamäärät. (insta/face). Olen julkaissut vain omia kuvia ja videoita. Osa materiaaleista saatu Halosen some wa-ryhmästä, jonne lähetetään materiaaleja mitä käyttää somessa. 

Olen tehnyt animoituja stooreja, videoita, kuvia, kollaaseja, boomerangeja, gifejä.
Muokkaamiseen olen käyttänyt Canvaa, VSCO,boomerang, Mostory, storyart ja Animated stories appeja. 

Olen toiminut yhteistyössä Halosen somistajan kanssa, joka oli ennen vastuussa sometileistä. Somistaja on tehnyt ja auttanut tekemään postauksia kanssani. Olen myös muiden myyjien kanssa tehnyt yhteistyötä, kuten esim. pyytänyt malliksi kuviin ja kuunnellut postaustoiveita.

Olen seuraillut sivuja, tykkäillyt kuvista ja kommenteista, saanut omia postauksia esim. myllyn instastooreihin ja postauksiin. Olen tägäillyt merkkejä myös.
Itsenäisesti omilla sivuillani olen mainostanut halosen facea ja instaa. Facessa kutsuin kaikki kaverini tykkäämään sivusta, olen tehnyt stoorin snapchattiin ja instaan, jossa kehotan menemään seuraamaan. Olen myös pyytänyt kavereita, perhettä ja muita koululaisia seuraamaan. Ei ole ollut mahdollista markkinoida, se oli kielletty meillä.

Somepäivityskalenterit:  sähköpostissa.

  • Facebook
Facebook postausten kanssa käyttänyt Bufferia. Tehnyt 3 postausta etukäteen valmiiksi sinne ja Buffer on ne itsekseen julkaissut Facebookiin.

  • Instagram
    Buffer ollut käytössä kanssa. Ei kuitenkaan julkaise itsekseen, vaan antaa muistutuksen milloin postata. Sinne yleensä tehnyt 1-3 postausta valmiiksi talteen. Alussa en käyttänyt 30 #, mutta kun huomasin, että se tuo enemmän ihmisiä katsomaan sivuja, niin aloin käyttämään.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Korttien suunnittelu Blomma creatives:lle

  Korttien suunnittelu Sain Kristiinalta tehtäväksi suunnitella Blommalle kortti, jota voi myydä kaupassa tai antaa tilauksien kanssa mukaan...