tiistai 16. maaliskuuta 2021

Ihonhoitotuotteiden kohderyhmät

Ihmiset, joilla on kuiva iho
Hyvin minimalistisia kuvia, halutaan näyttää kunnolla tuote ja sen aineosat. Käytetty myös vettä symbolisoimaan tuotteen nesteytystä. Luonnollisia värejä ja vaaleita kuvia. Vähän rekvisiittaa, tuotteet pääfokuksena. Flatlayt suosittuja näissä. Myös kuvat, missä näyetään aineosat erillisinä suosittuja menetelmiä näissä. 

Esimerkkikuva pinterestistä

Ihmiset, jotka arvostavat hyvää laatua ja luksusta
Ehkä vähän enemmän vaaleita värejä ja luonnollisia värejä. Myös kulta ja hopea tuo luksuksen fiiliksen. Vaalea tuo luksuksen fiilistä. Rekvisiittoina yleellisiä tavaroita, kuten esim. marmoria, ruusuja ja kynttilöitä. Kuvakulmana eniten käytetty edestä päin. Kuvat myös aika tarkasti ja tiukasti rajattu. Näissä kuvissa voi olla vähän rekvisiittaa että paljon rekvisiittaa, molemmista tulee hienosti tehtynä luksuksen fiilis. 



Esimerkkikuva pinterestistä

Nuoret, jotka arvostavat ekologisia tuotteita
Paljon vaaleita, luonnonläheisiä värejä, rekvisiittoina kasveja, luonnollisia tavaroita. Kuvista tulee ilmi luonto ja ekologisuus. Paljon flatlayta, mutta myös muita kuvakulmia. Vähän enemmän tavaraa, ei niin minimalistisia kuvia. Ei kuitenkaan ole täynnä tavaraa. 


Esimerkkikuva pinterestistä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Korttien suunnittelu Blomma creatives:lle

  Korttien suunnittelu Sain Kristiinalta tehtäväksi suunnitella Blommalle kortti, jota voi myydä kaupassa tai antaa tilauksien kanssa mukaan...